Управлінська студія
27 лютого 2019 року відділ ОКТМС Баранинської сільської ради та керівники закладів загальної середньої освіти були запрошені до участі у „відкритів управлінській студії”, організованої департаментом освіти і науки Закарпатської ОДА.
Освітянська громадськість у формі відкритого спілкування обговорила нагальні питання на шляху впровадження Концепції “Нової української школи”.
Під час „відкритої управлінської студії” Ганна Сопкова, директор департаменту освіти і науки облдержадміністрації, акцентувала увагу на основних аспектах сучасної освітньої реформи; посилаючись на законодавчі норми, наголосила на ролі та відповідальності керівника закладу освіти у прийнятті виважених управлінських рішень.
Про нову українську школу в дії, методичне забезпечення організації освітнього процесу, порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти йшлося у презентаціях методиста Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та працівників обласного методичного центру при департаменті. Велику увагу було приділено організації освітнього простору. Для цього працівником департаменту було підготовлено матеріали, що презентували досвід окремих областей України в оформленні фасадів, класів, коридорів, спортивної та актової зали закладів освіти, а також зібрано фотоматеріали, що засвідчили зусилля та підходи керівників та вчителів, використані для упровадження Нової української школи в області.
Вітчизняними виробниками було розгорнуто експозицію, що представляла сучасні меблі та обладнання для учнів початкових класів Нової української школи, а також для кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів і ресурсних кімнат. Крім того, було представлено засоби навчання та обладнання для сучасних кабінетів природничо-математичних предметів, проекти із упровадження інтерактивних цифрових освітніх ресурсів та сучасних мультимедійних технологій.
Отже, учасники „відкритої управлінської студії” після побаченого і почутого вкотре переконалися: в умовах нової української школи керівник закладу має стати рушійною силою, лідером, менеджером, агентом змін. Саме керівник має знайти і підтримати вчителя, який стане цікавим і прогресивним наставником. Саме керівник має створити умови для того, щоб кожен школяр став особистістю, якій допомогли розкрити свої здібності і задатки. І в цьому випадку універсального рецепту успіху не існує, однак незаперечним є факт, що всі великі зміни починаються зі щоденних зусиль і розуміння їх важливості і соціальної зумовленості.